tisdag 6 juli 2010

Hoppsan

Plötsligt är tisdagen över och jag räknar 13 arbetsdagar till semestern.
Visserligen 13 tuffa sådana men det känns ändå som att man snart är där nu.
Idag hade jag tänkt mig en maratondag på jobbet men så ringde Kristian och sa att han var i stan... Det är viktigare att få träffa folk man håller av... Jobba i kapp får jag göra en annan dag.
Vi träffades och åt sushi, ganska dålig sådan måste jag tyvärr tillägga men mätta blev vi i alla fall. Efter det gick vi till Bee och bara umgicks över ett glas (tranbärsjuice för min del).
Jag blev erbjuden att följa med på bio men avböjde så idag är jag hemma i tid och tänker oxå komma i säng i tid.
I morgon har Bee premiär på sin onsdagsklubb och jag hoppas att träffa många där.
Nåväl, det är i morgon och det får jag ta tag i efter sömn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar