lördag 3 juli 2010

I love bada i havet!

Fredagen var en trevlig kväll.
Jag åkte med hem till Loffe och Maria i Gråbo direkt efter jobbet.
Det var nämligen dags för årets poolparty!
Loffe och Maria vet verkligen att ställa till fest. Det hela blev ju inte direkt sämre av ett fantastiskt väder.
Det minglades, dracks, badades och dansades. Trots en fantastisk fest så tog jag chansen att följa med då det gick en bil till Göteborg.
Väl i stan mötte jag upp Henke på Bee och efter stängning gick vi vidare till queer.
Det var inte så mycket folk men väldigt trevligt. Då jag åkte hem efter stängning var jag riktigt sömnig. Kom i säng vid 6-tiden och somnade omedelbart!
Klockan tio ringde Henke och undrade om vi skulle åka till havet (han satt redan i bilen på väg till mig).. Sagt och gjort. Badväskan packades och vi gav oss av till Mellbystrand.
Ingen av oss hade sovit speciellt mycket men med 80-talsmusik i högtalarna gav vi oss ut på vägarna. Skratt och sång höll oss vakna och väl framme skyndade vi oss att få årets första havsbad. Så underbart!! I love bada i havet!!!!
Dagen har flutit på med bad och sol och dessutom inga tider att passa.
Efter en lång dag var vi värda en pizza i solen innan det var dags att bege sig hemåt.
I kväll somnar jag tidigt och om jag har riktig tur så blir det ett havsbad även i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar