onsdag 21 juli 2010

Soffmys med Alice

Idag fick jag då äntligen min efterlängtade sushi till lunch och det var fantastiskt gott.
Då jag kom till jobbet så märkte jag det genast.... Någon har lyssnat på oss och startat ventilationen igen! Det var fantastiskt att jobba då det var svalt och syrerikt i rummet.
Jag fick gjort en hel del och nu börjar verkligen semesterlängtan sätta in. Undrar just om jag kommer kunna uppbåda kraft nog att verkligen jobba på fredag.
Efter jobbet blev det ett tufft gympass, duschen är allt det bästa med att träna...
Sedan lagade jag middag till Henke. Det blev tortellini med fläskkött, svamp, chili,
grön paprika och pepparsås. Mycket gott om jag får säga det själv.
Kvällen fortsatte med filmen "Alice i underlandet". Jag har ju sett den innan men tycker fortfarande att den är bra.
I morgon är det torsdag och näst sista arbetsdagen innan semestern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar