söndag 26 september 2010

Glädje

Igår var en riktigt bra dag. Trots att jag verkligen inte är helt frisk så klarar jag absolut en kväll på krogen med lite hänsyn från mina vänner.
Johnny var här hemma och hjälpte mig med mitt hår. Det var mysigt med lite kvalitetstid. Vi åkte in till stan för att äta middag. Tyvärr föll valet på grillbuffé på Gamleport. Absolut inget jag rekommenderar. Dålig service, ej färska tillbehör och en tråkig atmosfär. Nej, dit går jag inte igen.
Desto trevligare var det att komma till Bee. All härlig personal som jag inte sett på flera veckor och de uppfräschade lokalerna. Markus var på ett fantastiskt humör och spelade musik som ingen kunde vara stilla till. Jag placerade mig på en stol vid DJ-bordet och där blev jag sittande resten av kvällen. Jag hostar fortfarande om jag rör mig för mycket så det var ett perfekt arrangemang. Under kvällen träffade jag så otroligt många härliga festglada människor, både vänner, bekanta och nya bekantskaper. Efter stängning tog jag och Henke sällskap till Brunnsparken där jag hann med nattens sista vagn hem till mig. Jag var så otroligt trött efter att ha varit uppe sedan innan 7 och dessutom förtärt en del alkohol under kvällen. Jag somnade men som tur var vaknade jag innan det var dags att kliva av.
Idag har jag verkligen bara legat på soffan. Kristian har varit hemma och det har varit mysigt.
Helg = Glädje!

1 kommentar:

  1. Hej Anna! jag snubblade till din blogg genom Markus! trevlig blogg du har, jag har också börjat blogga så det är kul att inspireras av andras bloggande :) Gå gärna in och kika på min ;)

    SvaraRadera