lördag 4 september 2010

Träningsvärk

Vaknade upp till en galet vacker morgon redan klockan 7 trots att det är lördag.
Solen lyser in genom fönstret och livet känns härligt.
Jag har sovit lite dåligt de senaste nätterna på grund av hosta men i natt har jag faktiskt fått sova hela natten utan problem.
Då jag vaknade och sträckte på mig så insåg jag att jag har en träningsvärk som heter duga. Den Afrikanska dansen aktiverade vilande muskler och att jag körde ett stenhårt gympass igår hjälper nog till. Träningsvärk är en härlig känsla, känns som att man faktiskt har varit duktig.
Igår var en bra dag. Jobbet gick bra och jag lämnade för min helgvila ganska nöjd. Henke hämtade mig utanför porten för ett pass på gymmet. Träningen gick oväntat bra och efteråt var vi bjudna på kalas. Jennie fyllde år och som vanligt var det fantastiskt trevligt att umgås. Hon bjöd på god fika och sdan spelade vi wii hela kvällen. Vi boxades, bowlade och avslutade med golf. Jag vill också ha ett wii!!!
Då jag kom hem stupade jag genast i säng och efter en kelstund med katterna så slocknade jag.
Nu har jag tvättat undan all tvätt och det börjar bli dags att ta sig an dammsugningen... Dagen ska utnyttjas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar