lördag 25 september 2010

Hur tänkte jag?

Sedan jag insåg att jag troligen skulle vara bra nog att gå till Bee idag så har jag längtat.
Jag har laddat och berättat för alla som inte vill höra att på lördag minsann då ska jag ha kul.
Igår satt jag hemma och slöade framför dator och tv. Jag somnade strax efter kl 23.
I morse vaknade jag strax innan klockan 7. Hur tänkte jag där?
Visserligen har jag bara slappat hela dagen men sovit har jag inte gjort.
Kanske inte så smart med tanke på att jag tänkt vara med på partyt till 3 i natt.
Nu sitter jag och väntar på Johnny som ska putsa till min frisyr lite.
När jag sitter här känner jag hur sömnen vill slå sina klor i mig men det finns ingen tid kvar nu.
Jag vet att när jag träffar alla mina underbara vänner så är mitt minsta problem att hålla mig vaken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar