onsdag 22 september 2010

Rutiner

Nu har jag varit dålig i 3 veckor.
3 veckor då jag har varit hemma och vilat med tvn och datorn som sällskap.
Mina katter är väldigt nöjda.
Man skaffar snabbt rutiner. Kanske skaffar man rutiner för att enklare klara av vardagen? Det är en trygghet att veta vad som ska hända.
Mitt liv är inte väldigt spännande. Jag kommer hem från jobbet, fixar för katterna och kanske någon hushållssyssla, duschar och sedan kokar jag te som avnjuts med skorpor framför tvn tills det är dags att sova.
Sover gör jag fortfarande inte så bra och stackars Kristian får inte heller så mycket sömn till ljudet av mina hostningar och snarkningar.
I natt valde han att sova hos sin bror i stället så det är nog riktigt illa.
Men jag är på gott humör och drömmer om tillfället då jag är så bra att jag kan träna igen. Hoppas att det blir snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar