måndag 6 september 2010

Hosta!

Jag har inte varit sjuk på väldigt länge.
Tidigare var jag ofta förkyld och hostig men sedan jag började träna så har det helt försvunnit, trodde jag...
Jag började hosta lite smått i torsdags men tänkte inte så mycket på det. Sedan dess har det bara blivit värre. I natt har jag inte sovit många timmar sammanlagt och det känns just nu som att denna natten kommer att vara precis likadan.
Det konstiga är att jag är pigg i kroppen. Jag tränade relativt hårt idag och var nöjd med mina resultat men direkt efter träningen så kom hostan tillbaka och har sedan hållit mig sällskap hela kvällen som spenderats med Henke, Jennie och Niklas.
Dom säger ju att mycket sömn och dryck är bra om man vill bli bättre.
Tänkte prova detta och går och lägger mig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar