söndag 10 oktober 2010

Helgen är nu officiellt över

Ännu en helg har passerat.
I fredags kände jag mig sjuk, igår var jag på partyhumör och idag känner jag mig åter febrig och förkyld.
Med den logiken så kommer jag må toppen i morgon!
Gårdagen var riktigt kul.
Först vin och mys hos Johnny och hans katt Coco och sedan ut till ett fullsatt partyglatt Bee. Jag trodde att kvällen skulle bli ganska lugn men det var helt fel.
Tidvis var det kö in till Bee och svårt att ta sig fram genom barområdet.
Micke spelade fantastiskt (som vanligt måste jag tillägga) och dansgolvet var knökat.
Killarna i baren hade fullt upp men det var absolut inget fel på kvaliteten.
Markus var på toppenhumör och sprang hit och dit och pusslade ihop kvällen.
Då kvällen var över lyxade jag till det med en taxi hem och sedan stupade jag bara i säng.
Idag har varit en slapp dag framför tvn och mycket mys med katterna.
Nu är det dags att sova så att jag kan vakna upp frisk i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar