söndag 17 oktober 2010

Oj, oj, oj

Först nu börjar jag känna mig mänsklig.
Denna dagen har helt gått till spillo.
Det blev en galen kväll igår.

På dagen var jag och tränade för att sedan åka till Bee och äta stans godaste ceasarsallad.
Väl hemma igen så frågade Christian och Jonas om jag ville komma hem till dem på ett glas vin. Det är ju klart att jag ville. Det är alltid så fantastiskt trevligt och igår var inget undantag. Det var nog ungefär då mina problem började dock.
Vinglaset var stort nog att rymma en halv flaska och jag drack minsann ett par glas.
När jag kom till Bee var det fullt party och det kändes som att de flesta var där.
Jag snurrade runt och hälsade på folk och plötsligt drack jag champagne.
Kvällen fortsatte i samma anda och tog slut på tok för fort.
Vad jag slås av idag är vilka fantastiska vänner jag har.
Dom står ut med mig trots att jag ibland är lite tokig.
Jag misstänker att jag nog inte var det roligaste sällskapet igår men alla fanns där vid min sida och många har hört av sig för att kolla hur jag mår idag.
Jag är en rik människa på det bästa av sätt.
Tack för att ni finns!

1 kommentar: