onsdag 20 oktober 2010

Ceasarsallad med Nina

Efter ett hårt träningspass med Henke (jag kommer att ha träningsvärk som heter duga i morgon)så fick jag träffa Kristian i några minuter.
Han kom hem från Säffle med körkort på fickan, grattis igen hjärtat!
Sedan var det dags att bege mig till Bee.
Snällaste Henke körde mig.
Ceasarsallad och umgås med Nina stod på schemat.
Vi har pratat och skrattat mest hela kvällen och det var så otroligt trevligt.
Som vanligt överskred jag tiden och kom hem på tok för sent men det var det värt.
Nu sova för att orka med ännu en dag i mitt fantastiska liv!

1 kommentar:

  1. Det var mer än trevligt! :) Jag tackar dig för att du gav mig den tid du gjorde ikväll! Så uppskattat och jag hoppas vi ses snart igen... tydligen finns det mer på menyn som vi borde prova! ;) Puss kram

    SvaraRadera