onsdag 27 oktober 2010

Livet ganska gott och ceasarsallad likaså

Oj vad det har regnat idag!
Insåg att min vinterjacka snabbt blir blöt rakt igenom och att den då inte är speciellt varm.
Undrar just om detta betyder att jag borde köpa mig en ny jacka?
Näväl, detta behöver ju inte bestämmas idag.
Jag håller på och betar av mina flextimmar så klockan 2 varje dag denna veckan lämnar jag jobbet. Idag gick jag direkt till gymmet. Hade ett skönt flow och var riktigt nöjd om än lite darrig då jag lämnade.
Jag var sällskapssjuk och tack och lov var Henke i stan och ville träffa mig.
Då jag kom in på Bee kände jag att jag var hungrig och trots att jag studerade menyn väl så föll mitt val på ceasarsallad. Så sjukt gott!
Vi satt och pratade med varandra och alla andra och det var som vanligt otroligt trevligt.
Hela spårvagnsfärden satt jag och lekte med min telefon. Jag gillar min Iphone!
Nu är det dags att sova och i morgon står afrodans på schemat.
Livet är gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar