söndag 3 oktober 2010

Iphone4

Helgen har verkligen bara rusat förbi. Önskar så att jag hade några fler dagar ledigt
I fredags blev det träning för första gången på en månad.
Det är inte klokt vad fort man tappar allt man kämpat och uppnått.
Förhoppningsvis går det fort att få tillbaka det också bara man kämpar.
Då jag kom hem efter träningen med medköpt thaimat så hade Kristian fixat en liten förfest i lägenheten. Vi spelade spel och drack lite vin innan vi i samlad trupp åkte till Bee. där träffade jag Markus och festen var ett faktum.
På lördagen hämtade jag min nya leksak.
En Iphone 4.
Hela dagen gick åt att installera och förstå men då kvällen kom så bestämde jag mig för att åka till Bee och kolla läget.
Markus spelade musiken och det blev en fantastisk kväll. Alla var på partyhumör och det dansades och sjöngs.
Idag har det inte hänt så mycket. Åkte med Kristian in till stan och åt frukost.
Kristian ska åka bort i två veckor så nu är det lite tomt.
Resten av dagen har mest gått till dator och tv.
I morgon är det ny vecka med nya möjligheter så det är bäst att få lite sömn så man orkar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar