onsdag 9 februari 2011

En bästa vän...

Jag har haft en fantastisk eftermiddag.
Museebesök, restaurang och café. Allt i sällskap med världens bästa Henke.
Det är så kul att ha någon nära som gillar de knäppa sakerna som även jag tycker om (som att ägna några timmar en vanlig onsdag till att gå på sjöfartsmuseet).
Då jag och Henke träffas så babblar vi oavbrutet om allt mellan himmel och jord.
Kanske är det så fantastiskt för att vi inte har någon hemma att diskutera vardagliga saker med, kanske är det bara fantastiskt för att vi har varandra.
Jag är lycklig att jag har Henke. En bästa vän som alltid finns där, som man aldrig behöver göra sig till för. Som accepterar mig för den jag är.
Jag kommer somna med ett leende tänkande på den fantastiska dag som varit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar