fredag 11 februari 2011

Istappar

Glömde mössan i morse.
Tänkte inte på att det skulle bli så kallt.
Det blev ganska sent på jobbet och därav kom jag sent från gymmet.
Det var ett jobbigt pass idag. Lite seg i kroppen efter gårdagens danspass men ändå pigg nog att hålla ett bra tempo på cyklingen. Sedan tog det stopp... Efter två minuter på crossen trodde jag att jag skulle ramla ihop. Trots det körde jag 20 minuter och känner mig ganska nöjd.
Efter den välförtjänta duschen var det dags att möta kylan utomhus. Det tog 3 minuter till att jag hade frusna istappar i håret och det var inte så värst kul.
Nu är jag hemma och sitter ner några minuter innan jag ska börja fixa mig lite inför kvällen.
Det blir schlager för hela slanten på Bee och jag hoppas träffa många av mina vänner där!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar