söndag 20 februari 2011

Lite nytta iaf...

Det har varit en härlig helg.
Igår var jag seg och satt mest i soffan framför dator och tv med katterna.
Melodifestivalen var underhållande och Eric Saade rent magiskt bra.
Ni som känner mig bet att jag har svårt att hålla mig hemma på helgerna och lördagkvällen var inget undantag.
Jag åkte till Bee och hängde med bland andra Henke, Jonas och Nina.
Det var en fantastisk kväll. Mycket folk och fantastisk musik!
Det var i alla fall som vanligt skönt att komma hem till sängen och jag somnade ganska snabbt (klockan var ju trots allt närmare 5). Lite för fort (klockan 9)vaknade jag igen och då var det bara att kliva upp.
Har fått diskat och dammsugit under dagen så lite nöjd är jag i alla fall.
Nu går ögonen i kors och det är snart läggdags så att jag kommer upp till simhallen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar