lördag 12 februari 2011

En lördagkväll i hemmets lugna vrå...

Det var en fantastisk kväll på Bee igår.
Schlageryra när den är som mest berusande. Jag drack säker tre liter sodavatten och kände mig i alla fall som del av berusningen.
Sodavattnet var ett smart substitut till alkohol för idag kunde jag köra ett hårt pass på gymmet precis efter mina planer.
Det är konstigt, jag har verkligen bestämt mig för att följa min plan men jag måste motivera mig varje gång det blir motigt. Motiveringen blir dock lite för ofta förtäring. Mot slutet av passet idag kunde jag inte sluta tänka på den ceasarsallad som skulle bli dagens belöning. Detta måste jobbas på...
Jag har fyndat idag. Jag ska på gala på måndag och har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig. Inne i stan tittade jag in på Lindex och hittade en mängd plagg för 99 kr styck. Det blev ingen galautstyrsel men en hel del basplagg som passar i min garderob. Detta betyder dock att jag ännu inte vet vad jag ska ha på mig på galan.
I kväll är jag hemma och hänger med katterna. Borde packa inför morgondagens resa och fixa till mitt hem men kommer liksom inte till skott, allt annat är roligare.
Troligtvis blir det strax sängdags och upp tidigt i stället.
I morgon blir det äventyr med kompisarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar