lördag 19 februari 2011

Upp som en sol...

Igår var en fantastisk dag.
Vaknade tätt intill min lilla ögonsten Archimedes och bjöds på kärleksbetygelser som uppvaknande. En snabb tandborstning och påklädning, sedan bar det iväg till simhallen.
Det var verkligen underbart att vakna med simning igen. Nu ska jag försöka göra detta två gånger i veckan framöver.
På dagen fick jag en bubblande lyckokänsla i kroppen och allt var fantastiskt.
Efter jobbet mötte jag upp med Markus och Henke för vinprovning på Palace. Riktigt trevligt och mycket lärorikt.
Efteråt blev det middag på Bee och för säkerhets skull lite mer vin.
DJ Xavio spelade musiken och efter en stund kom även Johnny dit.
Som ni hör var det en dag i toppklass.
Då jag kom hem var jag både trött och frusen och längtade bara i säng.
Efter ca 30 minuter vaknade jag av att jag hade galet ont i magen. Jag fick vandra omkring, fortfarande darrande av köld, planlöst i lägenheten.
Det var nästan morgon då jag äntligen lyckades somna om, vilket resulterade i att jag vaknade vid halv tolv av telefonen.
Jag har massor av borden som ska göras men än så länge sitter jag bara framför datorn totalt oförmögen att göra något.
I kväll tänkte jag åka till Bee och dansa lite till Micke Hjernestams fantastiska musik. Hoppas att vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar