måndag 7 februari 2011

Totalt försoffad!

Jag har lagt om mitt träningspass och det känns ordentligt i hela min kropp.
Jag har ett tag varit mycket missnöjd över bristen på resultat och hoppas på att den här förändringen ska vara en knuff i rätt riktning. Det vet jag inte förrän om några veckor men just nu påverkar det så att jag är väldigt trött då jag kommer hem efter träning. Jag vet att detta kommer ändras då min kropp är mer bekväm med det nya träningsprogrammet.
Då jag kom hem orkade jag fixa en sallad och sedan hamnade jag i soffan framför tvn.
Har nu suttit här i flera timmar och längtar efter min säng.
Varm och trött i hela kroppen vet jag att jag kommer sova fantastiskt bra..
2,6 kilo kärlek ligger i mitt knä och spinner vilket inte gör mig piggare.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar