torsdag 10 februari 2011

Snöslask

Jag vaknade i morse, förvånad över att jag sovit riktigt dåligt och drömt mardrömmar hela natten.
Förvånad tills jag tittade ut genom fönstret och insåg att det var snö överallt.
Jag gillar inte snö men det är faktiskt sant att jag sover sjukt dåligt då det snöar ute.
Det har nu töat under dagen och det gör mig riktigt glad. Vad som oroar mig lite är att vattnet inte verkar rinna undan och förståsigpåarna hävdar att det ska bli minusgrader från och med i morgon eftermiddag. Detta betyder ännu en vända av halka och elände.
Jag vill ju ha vår!!
Nåväl, den som väntar på något gott och allt det där.
Idag har jag dansat afrikansk för första gången sedan jul och det var otroligt kul.
Känner mig lite mörbultad och gissar på träningsvärk i morgon.
Men i morgon är en annan dag och då ska jag till Bee och dansa och sjunga till schlagers. Detta naturligtvis efter jobb och träning. Dags att samla krafter. Längtar till i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar