söndag 1 augusti 2010

Galet!

Nu är pride över för detta år.
Jag har installerat mig hemma hos mina kompisar Patrik och Edin och bara slappar.
Det har varit galna dagar med underbaraste av vänner.
Så mycket fest att jag knappt kan hålla sär på tillfällena.
En av de största höjdpunkterna var dock då Henke kom och överaskade oss.
Vi satt på en "pråm" som heter "FLYT" och drack rosé och solen gassade. En efter en av kompisgänget anslöt och det var nog en av resans härligaste stunder.
En annan höjdpunkt var verkligen Sjöfartsterassen. Markus spelade och partyt var ett faktum. Härlig utsikt och underbara vänner. Kan inte bli mycket bättre.
Det vore ju galet att inte nämna paraden i detta inlägget. Bee hade en lastbil (kanske paradens snyggaste) och jag åkte med på flaket. Musiken pumpade och alla dansade. Det var helt otroligt! Jag såg att många av mina vänner gick med bakom lastbilen och det värmde verkligen. Tack alla som gjorde upplevelsen komplett!
Nu ska jag slappa och bara mysa med killarna innan jag åker hem på onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar