fredag 6 augusti 2010

Svensexa


Happy Happy

Vart denna dagen tog vägen har jag faktiskt ingen aning om men det har varit väldigt avkopplande. Efter 1,5 veckas festande så kändes det skönt att bara ta det lugnt framför datorn. Jag har klappat på katterna och bara njutigt av lugnet.
En hel del bilder togs under Stockholmsresan och dessa har jag idag publicerat på facebook. Taggat och minnts tillbaka. Det var en rolig vecka.
Sedan har jag även gått igenom gårdagens bilder.
Igår hade vi svensexa för min älskade Markus som snart gifter sig med sin drömman Fredrik.
Gårdagen är en dag som jag har haft ont i magen över. Jag ville ge Markus en härlig dag som han skulle kunna minnas med värme och glädje. En i mångas ögon allt för snäll svensexa men det blev en dag som jag kan stå för.
Markus har den senaste veckan för alla som ville höra berättat hur han har gjort sig oanträffbar så han skulle minsann slippa svensexa. Han har levt sig in i detta så pass att han faktiskt trodde sig själv.
Då hans chef ringde och bad honom möta upp på jobbet så anade han ingenting.
Inte ens då hans vänner satt på ett stängt Bees uteservering kl.12 på en torsdag drickandes champagne anade han något. Först då han fick ett glas i näven och alla skrålat happy, happy (numer synonymt med skål)trillade poletten ner.
Efter detta så rullade dagen på med studioinspelning, heaven 23 och Liseberg.
Vi skrattade så att vi höll på att storkna och på det hela så blev det en fantastisk dag.
Jag älskar er Markus och Fredrik och jag kommer att fälla många glädjetårar då ni gifter er nästa lördag.

I morgon ska jag åka hem till mamma och hennes gubbe och bara ha en härlig dag.

Frukost

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar