torsdag 26 augusti 2010

Jo, jag lever

Att komma tillbaka till jobbet var absolut ingen dans på rosor.
I så fall barfota på törnrosor...
Jag har jobbat extremt många timmar denna veckan och börjar faktiskt fundera på hur jag hann med mitt jobb innan semestern.
Johnny har försökt nå mig i några dagar men har inte lyckats förrän idag och hans första ord var:
-Jag ville bara höra så att du lever.
Jo, jag lever trots nästan total frånvaro från alla sociala medier.
Jag hoppas och tror att det ska bli bättre fort.
I morgon är det äntligen helg och det ska firas med veckans andra träningspass och sedan kattmys i soffan. På lördag tänkte jag besöka Bee en sväng.
Hoppas att jag träffar många av er där för att kompensera dennna hemskeveckan.

2 kommentarer:

  1. Det gör vi absolut!
    Ha det nu så kul i Gävle.
    Längtar tills på lördag!
    *puss*

    SvaraRadera