söndag 29 augusti 2010

Söndagsångest

Söndag är en dag som jag har svårt att njuta av.
Redan då jag vaknar kryper ångesten över att nästa dag är arbetsdag över mig.
Jag har svårt att hitta på något vettigt eftersom man ska komma i säng i tid....
Söndag är verkligen ingen höjdardag.
Lördagar dock!
Det var så mysigt igår.
Träffade Johnny på Bees uteservering och vi åt fantastiskt god entrecote. Till detta drack vi "dagens" och pratade oavbrutet. Det var verkligen länge sedan vi fick riktig kvalitetstid och det var supermysigt. Lagom till deserten dök Markus upp och satte sig några minuter innan han skulle börja jobba.
Då maten var uppäten så var partyt igång på insidan. Markus spelade som vanligt fantastisk musik och partyt var ett faktum. Johnny bestämde sig för att stanna hela kvällen och vi minglade, dansade, sjöng och drack. Jag gillar verkligen lördagar och gårdagen var en med guldkant.
Det som saknades var Henke som varit och hälsat på sin kusin i EVIGHETER (tycker jag).
I morgon är det som sagt vardag och därför är det dags för mig att sova nu.
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar