lördag 28 augusti 2010

Taggad!

Efter en mardrömsvecka har jag äntligen vilat upp mig och ägnat många timmar till mina katter.
Sov 12 timmar i natt och missade gymmet men det får jag ta igen nästa vecka.
Dagen har varit lugn och jag har mest kollat på tv.
Såg ett avsnitt av extreme home makeover där dom hjälpte en familj som tog hand om "vildkatter" (Tigrar, pumor os.v) som levt hos familjer och blivit ordentligt misshandlade. Jag är så otroligt glad att man inte kan få tag på en tigerunge att ha hemma här i Sverige. Dessa djur ska få leva fritt!
Jag grät som ett litet barn över hur elaka folk kan vara. Nog för att folk oftast köper ett djur av okunskap men alla måste ju förstå att en puma inte ska användas till att fimpa cigaretter på?
Nu är jag som sagt utvilad och taggad inför en härlig kväll.
Ska strax träffa Johnny för middag och kvalitetstid på Bee. Blir sedan kvar för Gbgs bästa nattklubb Barbee med DJ Markus.
Hoppas att vi ses i kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar