söndag 22 augusti 2010

Söndag innan allvaret

Igår var en bra dag.
Först stenhård träning med Henke, Jennie och Niklas och sedan mat och soffhäng med bästaste Henke.
På kvällen begav vi oss till favvostället Bee. Bee har verkligen stans trevligaste personal! Markus spelade musiken och festen var ett faktum. Det var otroligt mycket folk och därav många bekanta. Jag minglade, dansade, kramades, drack och pratade och plötsligt var klockan tre. Vet inte riktigt var kvällen tog vägen men den var supertrevlig. Jag ville ha lite tid med Markus och vi bestämde oss för att gå vidare till Gretas en stund. Jag fick väl inte så mycket tid med Markus tyvärr... Jag borde ju fatta och veta att egentid med Markus inte inträffar på plats med mycket folk. Markus är en kille med stor karisma och fler än jag vill ha en stund av hans tid. Det var ganska häftigt att kliva in på ett ställe där man inte varit så många gånger de senaste åren och genast bli omringad av folk som vill prata och hälsa. Som sagt karisma. Älskar dig Markus!
Idag blir en slö dag... Soffmys med katterna och mental förberedelse för morgondagen.
Det ska bli kul att sätta hjärnan i arbete igen men ledighet är verkligen fantastiskt. Längtar redan till min nästa semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar