fredag 20 augusti 2010

Sista semesterdagen

Tänk vad tiden bara flyger förbi då man har roligt.
Jag tycker verkligen inte att det var länge sedan jag satt här och såg fram mot mina fyra lediga veckor, nu ser jag plötsligt tillbaka på dem.
Men jag har hunnit vila och göra roliga saker, så som en semester ska vara.
På måndag börjar alltså vardagen igen. Just nu har jag faktiskt svårt att förstå hur man ska hinna klämma in jobb mellan det man går upp tills man går och lägger sig. Dagen går ju så fort i alla fall!
Men det är ingen hemlighet att jag faktiskt uppskattar vardag och rutiner.
Jag kommer att komma in i vardagen fortare än jag tror och jag kommer fortsätta njuta av livet.
Men min semester är ännu inte över. Idag är min sista semesterdag och den ska jag utnyttja genom en tur till Borås djurpark. Det ska bli riktigt roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar