lördag 21 augusti 2010

Grå träningslördag


Nellie var lycklig!


Mitt kropp börjar långsamt ställa om sig inför nästa vecka.
Jag sover färre timmar och känner mig beredd på att klockan på måndag ringer 05.30.
Idag är en grå dag och jag ska strax iväg till gymmet.
I övrigt har jag inte mycket inplanerat.... Funderar på att besöka Barbee i kväll då min älskade vän Markus står för musiken. Har dock inte bestämt mig ännu.

Gårdagen var en härlig dag. Borås djurpark är trevligt och jag vill bara krama på alla djuren.
Henke, Jennie, Niklas, Nellie och jag startade tidigt hemifrån för att kunna ta till vara på dagen. Vi hade tur och det var soligt men inte för varmt. Perfekt djurparksväder med andra ord. Djuren var fantastiska och det var verkligen trevligt. Efter detta lämnade vi av Jennie och Nellie hemma medan resten av gänget åkte till gymmet. På väg därifrån åkte vi förbi affären och handlade middagsmat. Kvällens meny var chilikycklinggryta med ris och äpplepaj till efterrätt. Väl hemma hos Jennie och Niklas hjälptes vi alla åt att laga maten. Det blev smaskigt!:)
Kvällen fortsatte med Dobidoo och sällskapsspel fram till dess att våra ögon gick i kors och det blev dags att åka hem. Min sista semesterdag var en härlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar