lördag 20 mars 2010

Borta bra men hemma bäst

Italien var trevligt och jag tycker verkligen om mina kolleger som gjorde min visit minnesvärd trots mycket jobb.
Men jag ÄLSKAR mitt Göteborg över allt annat.
Då jag kom hem var mina katter utsvultna på kärlek och alla tre skulle ha kel.
Till slut fick jag i alla fall somnat i MIN säng HEMMA hos mig.
Fredagens arbetsdag var av det roliga slaget. Vi åkte iväg till en konferensanläggning som heter Slottsviken för en dag med planering och grupputveckling. God mat och trevlig atmosfär gjorde att dagen gick fort. Väl tillbaka var det dags för gymmet... Det har ju inte blivit så mycket av den varan den senaste veckan... Hursom så gick det faktiskt ganska bra, dock var jag tröttare och mer andfådd än vanligt vid slutet.
Efter detta så åkte jag och Henke till Allum i jakt på perfekta födelsedagspresenten till Johnny. Vi hittade en tavla som skulle passa perfekt i hans nya lägenhet.
Köpte med oss suchi för att äta framför Så ska det låta.
Efter en snabb uppfräschning så åkte vi till Johnny som blev jätteglad över sin present. Stannade där en stund och umgicks för att sedan åka med Henke hem.
Där var det dags att skiljas från min Henke (tokigt vad jag har saknat honom!)och jag ville inte sluta krama på honom. Han jobbar hela helgen och därför skulle han inte med ut på nattens äventyr på Busy Bee. Slutligen kom han loss och jag tog en spårvagn till stan.
Markus spelade bästa musiken på Bee och stället var fullt av roliga människor. Det dansades, skrattades och sjöngs. Trots att jag var ganska trött innan jag kom dit så fick jag fullt med energi och var på topp resten av kvällen.
Idag har jag bara haft en slapp dag med min tvättmaskin.
Ska strax börja fixa mig inför kvällen då jag ska äta lite middag med vännerna.
Markus fyller år nästa vecka och vi ska fira lite redan idag. så sedan blir det Barbee resten av kvällen.
Jag har sagt det innan men visst har jag väl ett fantastiskt liv?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar