måndag 8 mars 2010

Ny vecka nya möjligheter

Min vän och träningspartner Henke åker bort i morgon.
Ska till solen i en hel vecka och bara gotta sig.
Det betyder att jag har en vecka då jag måste träna själv. Inte alls lika kul!
Nåväl det får väl fungera det också.
Jag har även en vecka med MYCKET jobb framför mig och jag misstänker att det är fredag innan jag hinner reagera.
På onsdag introducerar Bee sin vårmeny och det känns som att jag ska försöka komma iväg för att testa denna. Om jag har tur så får jag Markus att träffa mig så blir middagen komplett.
På torsdag ska jag hem till Johnny och kolla på den nya lägenheten. Den ligger i grannområdet till min forna lägenhet i Eriksberg och jag misstänker att jag som vanligt kommer få en liten känsla av saknad då jag kommer dit.
På lördag är det final i melodifestivalen och jag tycker att det är svårtippat i år.
Mitt hjärta säger Salem men jag tror nog inte att det blir så... Vet inte heller om det skulle vara ett bra val för Sverige.. Vad jag tror occh hoppas på kommer jag att fundera fram under veckan.
Det är verkligen bara måndag idag men som ni märker vet jag redan nu att det blir fullt upp hela vekan, precis så som jag vill ha det.
Men planer är till för att ändras så vi får väl se vad som händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar