söndag 21 mars 2010

Middag och fest

Gårdagen var en lyckad kväll.
Det brukar bli så då man besöker Bee.
Vi var ett gäng på 18 personer som åt middag tillsammans för att fira att Markus snart fyller år.
Maten är alltid fantastiskt god och vällagad och priserna plånboksvänliga.
Vi fick alltså en god middag och sällskapet var fantastiskt.
Jag är extra glad att Henke i sista stund bestämde sig för att komma med trots jobbhelg. Vår present till Markus var en flaska amaronevin och att vi tillsamans senare i vår ska gå på vinprovning.
Jag tror inte att flaskan kommer öppnas idag då middagen avslutades med en hejdundrande fest.
Barbee var ett inferno av partyglada personer och stämningen var som vanligt på topp.
Det är så roligt med ett ställe som vecka efter vecka kan leverera bästa festen och trevligaste personalen. Man behöver aldrig känna sig osäker på vart man ska gå utan svårigheten är att hålla sig därifrån. Så långt det går så planerar jag aldrig in några aktiviteter på söndagar för att slippa att hålla mig borta.
Jag och Markus festade som om det inte skulle finnas någon morgondag.
Tillsammans har vi alltid fantastiska festkvällar och detta var naturligtvis inget undantag. Vid stängning var vi fortfarande på topp och bestämde oss för att ta en sväng till Gretas. Jonas och Jesper hängde på och jag kände att vart man än går med vänner så blir det kul. På Gretas fanns Johnny!!! Vi festade tillsammans den där sista timmen och sedan var det dags att skiljas åt... Just då kändes det som att kvällen faktiskt borde ha varit ännu längre men idag är jag glad att vi avslutade där och då.

Nu ska jag strax börja fixa mig lite inför kvällen då jag ska gå och se KENT tillsammans med min lillebror.

Ni hör ju själva, jag kunde inte önska mig ett bättre liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar