tisdag 30 mars 2010

Händelselöst

Vissa dagar känns det bara tråkigt.
Det känns som att jag kanske har det mest händelselösa livet i världen.
Dagar som denna undrar jag om det någonsin händer något i mitt liv eller om jag bara försöker se det ur en positiv vy och får det till att det ibland händer något.
Trots en fantastisk start på dagen med simning så har det inte varit någon toppendag.
Har hela tiden en känsla av att det inte är tillräckligt...
Inte tillräckligt roligt, trevligt eller bra.
Sådana dagar väljer jag att skärma av mig... Sitter mest på mitt rum och är ganska osocial mot hur jag brukar vara.
Konstigt egentligen! Jag tror att det är just dessa dagarna jag mår bäst av att umgås med folk som ger lite bekräftelse. Bekräftelse på att man finns och hör till. Bekräftelse på att man är del av händelserna i vardagen...
Nåväl, nu är denna dagen över så jag hoppas det känns lite positivare i morgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar