söndag 14 mars 2010

Trista söndag

Visst är det lustigt?
Hela veckan längtar man efter att få vila och ta det lugnt..
Men då söndagen äntligen kommer så känner man sig understimulerad och uttråkad.
Jag är så sällskapssjuk!
Samtidigt är jag ju seg och har inte riktigt energi att hitta på något.
Det är dagar som denna som jag mest saknar de perioder jag har bott ihop med folk.
Då man kunnat vara seg med sällskap. Man behöver inte hitta på så mycket utan det räcker att bara vara, tillsammans med någon.

Gårdagen var bra och melodifestivalen blev den spänning jag förutsåg.
Jag tycker fortfarande bäst om Salem men söta Anna kommer säkert att göra ett fantastiskt jobb i Oslo. Beebars gäster verkade i alla fall mycket nöjda med resultatet.
Efter gastkramande spänning kommer party. Det ser Markus till!
Markus spelade som vanligt fantastisk partymusik och många hittade till Bee. Faktiskt så många att det stundom var lång kö på utsidan. De som orkade stå i kö fick lön för mödan då de äntligen kom in. Ett härligt party med bra stämning. Alla var glada och det dansades och sjöngs.
Vid tolvslaget var det dags att gratta Jesper som fyller år idag.
Champagnen flödade och det var fantastiskt trevligt.
Återigen, GRATTIS JESPER och tack för igår!

Tack alla som förgyller mitt liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar