tisdag 2 mars 2010

Lyckobubbla

Jag vandrar omkring i min lyckobubbla och umgås med folk jag tycker om.
Idag efter jobbet träffade jag Kristian för att äta middag.
Vi gick till Beebar där vi stötte på Markus som hastigast och så jobbade ju Jean och Kjell.
Väl där mötte Anna-Ida upp och vi satt i baren och samtalade.
Efter ett tag blev vi hungriga och jag åt en tallrik fisksoppa som var fantastiskt god.
Sedan har vi bara suttit där i baren och pratat och myst.
Christian kom förbi en sväng och jag fick prata lite med honom också.*
Denna vecka är soft och det känns som att jag utnyttjar min tid rätt genom att vara social med människor som ger mig energi.
Nackdelen är att det alltid blir för sent innan jag kommer i säng.
Jag som gillar mina rutiner har ju naturligtvis även bestämda åsikter om när jag bör vara i säng på kvällen. Men om mina rutiner ska rubbas så är det då jag trivs med mitt liv och det gör jag verkligen just nu!
*Korrigering.. Jag var nästan sovande vid skrivandet av blogginlägget... Självklart hälsade jag på Sten som kom förbi och snackade lite.

1 kommentar:

  1. ...kom inte Sten förbi också...??? =) Tyckte han sa att han blev så glad av att se dig i baren... PUSS

    SvaraRadera