torsdag 11 mars 2010

Sömnproblem blir jag trött på

Vaknade klockan 4 i morse och kunde verkligen inte somna om...
Mina sömnproblem är ju då inte riktigt som alla andras.... Jag somnar så fort jag lägger huvudet på kudden oavsett vad klockan är men sedan vaknar jag snortidigt fast jag inte måste... Det blir jag trött på!
Annars har dagen varit bra faktiskt.
Har varit ruskigt produktiv på jobbet även fast jag fortfarande inte fått klart allt jag borde.
Efter jobbet kom Johnny och hämtade mig och vi åkte hem till honom.
Han har precis flyttat in i en jättemysig lägenhet vid Eriksberg.
Vi fikade och myste och framför allt skrattade vi!
Det var länge sedan vi verkligen umgicks och jag har saknat det. Det får bli bättring framöver!
I morgon ska jag på bio med Markus och Jonathan och det ska bli galet kul!
Men först har jag en arbetsdag och ett svettigt träningspass att klara av så nu är det dags att sova.... Hoppas jag får sova tills klockan ringer i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar