söndag 28 mars 2010

Underbara helg!


Jag och underbara Henke på Queer. Bild tagen av Lars Bohlin.

I fredags tog jag mig samman och begav mig ut i nattklubbsvärlden trots seghet.
Jag var inte sugen på alkohol så jag bestämde mig för en nykter kväll.
Kvällen blev till natt och jag var inte hemma förrän vid halv sex på morgonen.
Jag hade iaf haft kul både på Busy Bee och Queer.
Träffade många av mina underbara vänner och då kan ju inte kvällen bli annat än perfekt. Blev lite förbluffad över att få höra att det går ett rykte på stan om att jag och Markus skulle vara syskon... Det är andra gången jag hör detta nu, första gången viftade jag bort men nu har jag alltså hört det ännu en gång.
Bara för att klargöra så är vi INTE syskon men skulle jag ha ytterligare en bror (jag har två fantastiska bröder Jimmie och Tommie) så skulle jag absolut vilja att det var Markus. Vi har kommit att betyda mycket för varandra och jag älskar honom.

På lördagen vaknade jag och mådde riktigt dåligt. Är det så man mår efter en nykter kväll på krogen så ska jag aldrig ha en sådan igen!
Jag och Henke gav oss ut på stan och shoppade lite och passade på att titta förbi Jens K och hälsa på Markus också.
Då jag kom hem och tog en dusch så mådde jag avsevärt bättre och tur var väl det, det var dags för middag och singstar hemma hos Christian och Jonas.
Dom hade gjort en underbar pizza och till detta drack vi kallt vitt vin.
Det var fantastiskt kul men till slut var det dags att åka till Barbee.
Där var det fest vill jag lova! Stället var fullsatt och jag träffade på många "gamla" bekantskaper som jag inte träffat på länge. Markus spelade fantastisk musik och mitt humör var verkligen på topp.
Timmarna bara flög förbi och innan jag visste ordet av så var det dags att åka hem.
Det är galet att ett ställe kan vara så bra, från dess att man kommer in genom dörren och kvällen igenom är personalen trevlig och atmosfären den absolut bästa.

Väldigt nöjd med helgen njuter jag nu en riktigt lat söndag och idag gnäller jag inte för efter gårdagen är det precis vad jag önskar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar