onsdag 3 mars 2010

Hemmamys

Man blir trött av att vara nöjd med tillvaron.
Det var ju så mysigt på Bee att jag inte ville åka hem igår och det har jag fått sota för idag.
Har faktiskt varit onödigt trött hela dagen men det var det definitivt värt.
I kväll är Kristian på stan och träffar kompisar och jag och Henke sitter hemma framför tvn.
Vi var lite lata efter träningen och efter en liten shoppingrunda på ett reatätt Allum så köpte vi med oss sushi som vi åt i soffan framför tvn.
Det var riktigt mumsigt och nu är vi mätta och lite trötta båda två.
I kväll börjar 2:dra säsongen av True blood och det kan man ju inte missa.
Katterna ber om uppmärksamhet och Henkes axel ser mycket inbjudande ut...
Ska nog mysa ner mig i soffan och hoppas på att jag klarar av att hålla mig vaken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar