måndag 22 mars 2010

Sömnig!!

Helgen har satt sina spår...
Då jag vaknade i morse var jag trött!
Så pass trött att jag allvarligt övervägde att ställa om klockan för att få ännu en timma av sömn. Men naturligtvis gjorde jag inte det...
Plikten kallade så det var ju bara att kliva upp för att komma iväg till vardagen.
Dagen har varit ganska stressig och det har varit en sådan där dag då man har haft fullt upp men ändå känns det som att man inte har fått något gjort. Trots det blev det slutligen dags att lämna jobbet.
Gymmet var jobbigt idag och jag kände av tröttheten som parkerat sig i hela kroppen.
Men det är det faktiskt värt.
Jag har haft en fantastisk helg som igår avslutades med att tillsammans med minibror se KENT i Lisebergshallen. Ruggigt bra var det. Så många bra låtar och härlig stämning.
Nu ska jag slappa lite framför tvn och hoppas på att vara piggare i morgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar