torsdag 25 mars 2010

En vanlig dag

Idag har det inte hänt så mycket..
Trots att jag kom hem väldigt sent igår så var det bara att gå upp då klockan ringde klockan halv sex. Nåväl, självförvållad trötthet är ju iaf vald, det är värre då man inte får bestämma själv.
Fullt upp på jobbet även idag men i morgon kommer mina kolleger tillbaka och dagen blir förhoppningsvis lite mer normal.
Idag var det våffeldagen och det blev jag varse på ett trevligt sätt.
Plötsligt luktade det våfflor i hela kontorskorridoren och då jag tittar efter står min kollega Ulf och gräddar våfflor till oss allihop. Vi är 25 personer så det är inget man gör i en handvändning. Våfflor med vispgrädde och jordgubbssylt var mycket gott vill jag lova!
Efter en lång dag på jobbet var det äntligen dags att gå hem. Jag tog vägen förbi affären och sedan direkt hem. Till middag blev det en enorm sallad som fick kompensera alla våfflor jag tryckte i mig tidigare på dagen.
I morgon är det fredag och äntligen helg igen, hoppas bara jag känner mig piggare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar