lördag 3 april 2010

Bakdag

Gårdagskvällen blev som jag förutsåg väldigt trevlig.
DJ Xavio spelade otroligt bra musik och jag kunde inte stå stilla utan dansade mig genom kvällen. Det var mycket folk och härlig stämning.
Då klockan blev två och det stängde så bestämde jag mig för att åka hem trots att alla andra ville festa vidare. Hur tråkigt det än låter så är jag glad över det beslutet.
I morse vaknade jag klockan halv nio och bestämde mig för att baka lite.
Jag bakade två stora plåtar med focaccia och brödet blev så gott att jag inte kan sluta äta av det... Farligt!
I kväll ska jag till Barbee och festa med kompisarna. DJ Zocky spelar musiken och det kommer att bli grymt!
I morgon ska jag hem till mamma och bara umgås och mysa.... På tok för länge sedan vi sågs nu!

Hoppas alla får en fantastisk kväll och hoppas att vi ses på Bee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar