måndag 5 april 2010

Ledig måndag

Igår somnade jag TIDIGT framför tvn.
Det är helt enkelt ingen bra idé att låta mig vara ensam hemma med min tv.
Det tar 5 minuter och så sover jag nästan, eller som jag brukar säga... Jag tycker att jag är ganska tråkigt sällskap.

Det blev många timmars sömn och då jag vaknade var jag seg. Det kändes att jag har haft ganska aktiva dagar under min ledighet.
Min första tanke vara att jag skulle baka lite men jag insåg ganska snart att jag hade för dåligt med energi.
Hursom så bestämde jag mig för att laga middag till mig och Henke.
Det blev köttfärspaj och en stor skål med sallad.
I övrigt har jag verkligen ägnat dagen åt att lata mig.
I alla fall fram till dess att Henke kom hem och eskorterade mig till gymmet.

Nu sitter vi här i soffan och tar det lugnt efter middagen och planen är faktiskt att sitta kvar här resten av kvällen. Hoppas att ni har det lika mysigt!

1 kommentar: