onsdag 14 april 2010

En kväll med Henke

Idag har jag haft sådär mysigt...
Efter en produktiv dag på jobbet (blandat med suktande efter solen på utsidan) så kom Henke och hämtade mig för ett litet pass på gymmet.
Det blev ett mycket jobbigt pass och jag var öm i både rumpa och lår då jag lämnade träningslokalen. Som vanligt kände jag mig som en helt ny människa efter duschen och då jag kom ut i solen insåg jag att det var där jag ville vara.
Vi åkte och köpte sushi och åkte därefter upp på Ramberget.
Väl där så hittade vi en parkbänk där vi avnjöt vår middag i solen.
Utsikten var vacker och vi satt där och pratade om allt och inget.
Fantastiskt mysigt var det fram till att jag insåg att jag frös.
Då plockade vi ihop efter oss och begav oss hem till Henke.
Vi bestämde oss för att baka havrekakor!
Det är nog en ganska rolig syn att se oss umgås hemma hos Henke..
Han är väldigt förtjust i dansbandsmusik så när vi hittar på något hos honom så är det ackompanjerat av dansbandsmusik.
Vi stod där och bakade och skrålade med i gamla sånger om hjärta och smärta och då lusten föll på så blev det lite danssteg också.
Det har varit en härlig eftermiddag/kväll men nu är det dags att sova om jag ska orka simma i morgon.
Så på kvällen i morgon är det klubbkampen på Park Lane... Kom dit och festa med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar