onsdag 7 april 2010

På hemmafronten inget nytt...

Ja, en ganska vanlig dag faktiskt...
Jobb och sedan en ruskigt svettig timma på gymmet.
Det är fortfarande plågsamt men inte så motbjudande som i början.
Jag kan komma på mig själv med att längta till gymmet men den längtan går snabbt över då jag befinner mig där. Men något bra måste det ju vara då jag glömmer bort det jobbiga mellan gångerna. Simningen är lite tvärtom faktiskt, väldigt jobbigt att ta sig dit men väl i basängen så vill jag inte sluta. Verkligen världens bästa uppvaknande.

Jag och Henke har en av våra vanliga myskvällar. Det är en härlig rutin tycker jag...
Varje gång efter träning så åker vi hem och äter middag tillsammans. Oftast lagar vi maten ihop också. Idag blev det dock rester... Henke fick paj och jag pannbiff och till detta en enorm lyxig sallad. Pricken över i var att vi fick efterrätt idag, färsk ananas, så fantastiskt gott!
Nu sitter vi och slappar i soffan och bara är, nöjda med dagen.
Vänner som Henke växer inte på träd och jag är lyckligt lottad som har honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar