onsdag 21 april 2010

En mysig eftermiddag!

Hade en tuff dag på jobbet idag..
Det var riktigt skönt att komma iväg och träna.
Bara svettas bort dagens frustration!
Det blev ett riktigt bra pass och då jag avslutade var jag helt slut i alla mina kända muskler och jag känner att jag nog kommer att ha träningsvärk i morgon.
Efter det så åkte jag till Bee och åt en sagolikt god ceasarsallad.
Markus, Jonas och Christian var där så det blev en trevlig stund med vänner samtidigt. Efter detta så följde jag med Markus och Buddha på en mysig promenad.
Vi gick och pratade om allt möjligt och bara njöt av en promenad i friska luften.
Halvvägs så mötte Fredrik upp oss och tillsammans promenerade vi hemåt igen.
En sån där myseftermiddag som jag älskar!
Har i och för sig inte hunnit med så mycket nyttigt men det behöver man faktiskt inte varje dag. Idag har jag bara njutit av livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar