måndag 12 april 2010

Grälsjuk

Idag är jag sur, grinig och grälsjuk.
Hela dagen har jag hållit mig undan och gjort mitt bästa för att inte säga något dumt.
Konstigt att man har sådana dagar ibland helt oväntat.
Idag borde jag vara på strålande humör efter en härlig helg, min kollega är tillbaka så arbetsbördan är mindre och min chef beviljade min semester på fredag.
Trots det känner jag mig mest irriterad och jobbet har flutit allt annat än problemfritt.
Stackars Henke fick smaka på mitt humör då han hämtade mig för träning. Det tog säkert en halvtimme innan jag ens sa hej. Jag grälar åtminstone inte på honom och det är något positivt.
Nu har vi ätit en fantastisk sallad och varsin köttbit och bara slappar i soffan.
Kanske att det blir lite glass också bara för att hålla mig på gott humör.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar