fredag 16 april 2010

What a party!

Gårdagen avslutade succéartat men vägen dit var slingrig.

Då jag gick från jobbet var jag riktigt nöjd. Dels med att ha hunnit med saker som legat och väntat på mig ett tag men mest för att jag visste att jag skulle vara ledig idag.
Jag skulle in till stan och träffa en kompis spårvagnen jag var på fick tvärbromsa och spårade ur. Jag kastades som en vante i vagnen och var på väg att sätta mig i en främmande karls knä... Inte lika roligt som det låter..
Det var inplanerat att gå till Park Lane för att stödja Barbee i klubbkampen och efter att jag piffat mig lite så var det dags att åka tillbaka till stan.
Jag var vrålhungrig och tänkte att om jag åker tidigare än planerat så hinner jag äta innan jag ska träffa mina vänner... En resa som brukar ta mellan 15-20 minuter tog en timma! Tack för den västtrafik!
Mat fick jag och mina vänner fick mig snabbt på gott humör.
Klubbkampen var fantastiskt kul. Fullt med folk och seriöst party.
Markus vet verkligen hur man styr upp ett party och Christo, Jean, Robert och Tobias hjälpte till med partystämningen i sina fina outfits.
Alla jag har pratat med är överens. Det var en fantastisk kväll!
Idag har jag mest sovit hela dagen. Åt frukost vid klockan två...
Henke kom hit efter jobbet och så bakade vi broccoli och bacon-paj med en hel del chili. En stor sallad till detta och så hade jag en god middag idag också.
Kvällen blir lugn framför tvn men i morgon är det fest igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar