lördag 10 april 2010

Bästaste lördag!

Jag älskar lördagar!
Utvilad vaknade jag till några timmar långtråkighet innan Henke äntligen ringde och livade upp min dag.
En tur till gymmet och sedan dagens absolut bästa dusch.
Väl färdigtränad så var jag vrålhungrig och vi bestämde oss för thaimat.
Tjejen som tar beställningar är så söt och blev glad att se oss. Hon sa hej då och:
"-Smaklig måltid som vanligt".... Hmm, betyder det att vi äter thaimat lite väl ofta?
Nu har vi ätit upp och Henke sitter och sjunger med så ska det låta som är på tvn.
Jag skrattar så jag sitter dubbelvikt... Ett sant lördagsnöje!
I kväll ska vi förbi invigningen av nya salongen Update (eller jag ska förbi och Henke ska jobba)och efter detta blir det en bubblande rolig kväll på Barbee.
DJ Aron spelar bästaste musiken och det kommer att bli fantastiskt.
Kom dit du med så festar vi loss tillsammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar