fredag 2 april 2010

Duktig!

Kvällen igår var lugn... Så lugn att jag satt och sov i soffan redan klockan halv nio.
Tack vare detta vaknade jag utvilad redan halv åtta i morse.
En hel ledig dag framför mig och jag bestämde mig för att utnyttja den.
Idag har jag städat och fejat hela dagen och det luktar nu rent i hela lägenheten.
Det är verkligen en härlig känsla då det är rent och fint.
Jag tog en liten paus och åkte med Henke till gymmet för lite seriöst svettande.
Väl hemma så var det bara småsaker kvar att fixa och naturligtvis lite middag.
Det blev en enorm sallad och grillad kyckling... Så enkelt men ändå lyxigt!
Nu är jag mätt och ganska nöjd med mig själv.
Några minuter slappande och sedan göra sig i ordning för kvällens aktiviteter.
Jag ska till Bee (klubben Busy Bee) och festa med Henke och alla andra vänner som kan tänkas dyka upp. DJ Xavio står för musiken och det betyder härlig melodiös house.
Jag är helt säker på att det kommer bli en fantastisk kväll!


Ett framförande i så ska det låta som får mig att le!

1 kommentar:

  1. Nu får jag nästan dåligt smavete! Prrecis så nöjd skulle jag vilja känna mig nu! Nysädat, tränat! Bra jobbat, Anna!

    SvaraRadera