söndag 18 april 2010

Energi

Jag vet inte riktigt vad som har hänt men det är faktiskt inget kul...
Jag har tappat all energi.
De sista dagarna har jag bara sovit och varit frusen och sovit lite till.
Jag var på gymmet däremellan och det gick alldeles utmärkt så jag vet att jag inte har någon sjukdom i kroppen.
Men du har ju varit ute och festat tänker du... Jo, det har jag varit och där har jag energi men sen är den slut.
Detta är inget normalläge, jag brukar ha massvis med ork och allt det här sovandet börjar gå mig på nerverna.
Kanske är det så enkelt att kroppen tog en chans till återhämtning då jag i alla fall var ledig i tre dagar?
I morgon är vardagen tillbaka och rutinerna infinner sig igen. Hoppas att rutinerna leder till energi och normalläge. Eller jag är säker på att det är vad som kommer att hända.

Igår var det party på Barbee. DJ Aron stog för musiken och då blir det precis som jag vill. Han och jag delar mycket av vår musiksmak och jag blir aldrig besviken då han spelar. Markus minglade men faktiskt så fick vi inte umgås jättemycket i alla fall. Det var så många människor som tog bådas vår uppmärksamhet och det minglades och dansades. Henke var med nästan hela kvällen trots att han skulle jobba hela dagen idag och det är jag glad över. Jag älskar att umgås med honom och det gör alla andra också för inte heller honom hade jag tokmycket tid med.
Men jag behöver inte fysiskt umgås med dem hela tiden utan vetskapen att vi alla är på samma plats och de stunder vi stjäl oss tillsammans gör en kväll hel. Jag hade inte velat ha det på annat sätt heller, jag gillar att vi alla är sociala och det ger vår vänskap ballans.
Tack alla som gjorde kvällen igår så fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar