söndag 11 april 2010

Söndag och strålande sol

Ännu en fantastisk helg till ända.
Eller hur menar jag nu... Det är ju fortfarande söndag förmiddag?
Men faktiskt så är det så jag känner. Fredag och lördag är de dagar då saker händer. Då söndagen är här så ställer man in sig på att i kväll måste man komma i säng i tid och någonstans hamnar dagens möjligheter i skuggan av detta.
Jag sitter och skriver med vårens dofter som strömmar in genom den öppna balkongdörren. Solen skiner från en molnfri himmel och det är en fantastisk dag på utsidan. Trots detta sitter jag inomhus och begränsar mig med att jag inte tycker om att hitta på saker själv.
Jag misstänker att de flesta av mina vänner är lite sega efter gårdagen som för övrigt var fantastiskt kul.
Invigningen av Update var trevlig och kvällens huvudakt "Club Barbee" var ännu trevligare. DJ Aron spelade som vanligt fantastisk musik och stämningen var på topp. Fullt med roliga människor och som vanligt bästa personalen.

Oj, nu verkar det som att jag ska hitta på något ute i solen i alla fall!
Tror jag har sagt det innan men livet ÄR faktiskt härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar